1)
Żołnierze z spawnem na budowie u Averego.
2)
Kubańczycy z spawnem w fabryce w Little Haiti.
Cel misji: celem
żołnierzy było dostarczenie pojazdu (czołg) z swojej bazy do
Bazy Wojskowej.
Kubańczycy oczywiście mieli im w tym przeszkodzić. Żołnierze osiągnęli swój cel w momencie, gdy dostarczyli czołg do miejsca docelowego (bazy wojskowej), a następnie pozostawili go tak by został on nie naruszony przez daną ilość czasu (np 1 minuta). Oczywiście łatwiej osiągnąć swój cel gdy zabiją wszystkich kubańczyków licząc że przez minutę jakiś kubańczyk nie utrudni im tego zadania po zrespawnowaniu się w swojej bazie (fabryka). Mogli też liczyć na to, że uda im się obronić czołg przez tą minutę mimo asysty wroga.
Oczywiście to wszystko wygląda tak łatwo, ale dodatkowo:
Do użytku była
cała mapa Vice City, to Żołnierze decydowali jaką drogą doprowadzą czołg do celu.
Oczywiście żaden z teamów
nie widział pozycji drugiego na radarze co znacznie utrudniało jednym, a ułatwiało drugim.
Także Żołnierze byli wyposażeni w helikopter który służył
wyłącznie do patrolowania miasta i przekazywania informacji o położeniu kubańczyków swojemu teamowi (poprzez team chat), co ułatwiało Żołnierzom wybór np innej trasy, takiej przez którą nie nadzieją się na wroga.
Oczywiście od żołnierzy zależało czy ruszą wszyscy razem z czołgiem w asyście pojazdów, czy np grupka graczy najpierw oczyści teren i da znak swoim by zaczynali działania.
No i co tam jeszcze,
... Wcześniej się ustalało po jakim czasie następuje zmiana teamów (ci co byli kubańczykami potem byli żołnierzami itp), np 30 min i zmiana (1 godz w sumie).