Autor |
LU: MK#4 [propozycje] |
*eXe^ Super Administrator
|
Dodane dnia 01-11-2015 20:04 |
|
|
Jak już pewnie wiecie 27 listopada będzie miała pierwsza w LU i czwarta w historii klanu Misja Klanowa.
(Misja Klanowa nie jest obowiązkowa, a udział w niej wezmą osoby ówcześnie zapisane się!).
Jako organizator, zakładam ten temat, ponieważ może ktoś, coś wymyśli co potem zostanie wykorzystane.
Wszystkie sensowne propozycje są mile widzane. W przypadku MK#3 w VC-MP temat z propozycjami przyniósł oczekiany rezultat ponieważ propozycja Piterusa została później wykorzystana w finalnej wersji.
Sama mapa Liberty City daje ogromne możliwości. Moim zdaniem nawet większe, niż Vice City akurat pod kątem Misji Klanowej.
MK#3 w VC-MP miała miejsce pod koniec marca. Jestem świadomy tego, że dla większości obecnego składu to będzie całkowicie nowy rodzaj rozgrywki. Dlatego informuję niektóre osoby, że Misja Klanowa nie polega na odwzorowywaniu jakiejś misji z fabuły danego GTA .
Tak więc czekam na propozycje a poniżej daję kilka przydatnych linków, które mogą wam pomóc wpaść na właściwy trop. Burza mózgów Panowie, no to do dzieła =).
Odnośniki do:
* Temat z propozycjami do MK#3
* Opis MK#3
* Screeny z MK#3
* News z MK#3
Edytowane przez eXe^ dnia 01-11-2015 20:06 |
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
~Piterus Użytkownik
|
Dodane dnia 03-11-2015 17:31 |
|
|
Często najprostsze rozwiązania są najlepsze, z resztą doświadczenie pokazuje, że i ogarnąć jest je najłatwiej.
Proponowałbym zwykłą napieprzankę z podziałem na teamy, która trwała by nieprzerwanie przez godzinę zegarową. Po tym czasie, staty przestały by się zapisywać/serwer off czy coś takiego. Wygrywa ten zespół, który zdobywa więcej punktów. Zostanie też wybrany MVP, który wygrałby jakąś nagrodę od władz klanu.
Bazy do ustalenia - ja proponuję okolice 8balla. Jedna ekipa spawn w opuszczonym tunelu, a druga na stacji paliw. Bronie na spawnie to ak/shot/uzi. Co jakiś czas respiłby się cp z granatami. Teamy wybrane przez liderów, bądź samodzielnie.
Edytowane przez Piterus dnia 03-11-2015 17:32 |
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
~rwwpl Użytkownik
|
Dodane dnia 03-11-2015 18:41 |
|
|
Jak to larry pod postami exe...
Zgadzam sie z Piterusem
|
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
*Bezix Użytkownik
|
Dodane dnia 04-11-2015 11:45 |
|
|
Można i tak. Preferowałbym coś więcej niż zwykłą strzelaninę, ale sam mam brak pomysłów. |
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
~Piterus Użytkownik
|
Dodane dnia 04-11-2015 12:14 |
|
|
Pisanie chcę coś innego, ale sam nie wiem co mija się z celem. Co do strzelania to fakt faktem to multi głównie na tym się opiera i subiektywnie wolę to niż kolejny wyścig czy inną szukajkę. |
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
*eXe^ Super Administrator
|
Dodane dnia 04-11-2015 13:30 |
|
|
Misja nigdy nie opierala sie na wyscigu czy szukaniu czegos =).
Co do Twojego pomyslu to to powinien byc element kazdego SK, ale juz kiedys o tym pisalem. Moze jeszcze to jakos urozmaice i zobaczymy co z tego bedzie.
|
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
*Bezix Użytkownik
|
Dodane dnia 04-11-2015 18:36 |
|
|
Mówię tylko, że preferowałbym, nie że koniecznie chcę. Też w sumie myślałem, żeby jakoś rozwinąć trochę tę strzelaninę, coby nie zrobił się z tego typowy TDM.
Chodzi mi raczej o to, że nie mam pomysłu jakby to zrobić, aby dużo się nie bawić przy tym i nie powtarzały się zbytnio schematy typu "obroń bazę/szefa/eskortę".
I jak powiedział eXe. Odkąd pamiętam Misje Klanowe nigdy nie polegały na tym, że trzeba było czegoś szukać albo się ścigać. Stąd przecież "misja". |
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
*Genesis Użytkownik
|
Dodane dnia 04-11-2015 19:35 |
|
|
To zróbcie "Król na zamku". Jakaś strefa, wieża, dach na który można wejść, ten kto utrzyma się najdłużej na dachu lub ten kto zabije najwięcej ofiar będąc "królem" wygrywa.
Jedyne co, to Rww musiałby dodać coś na zasadzie starego pickupu biznesu, pickup respawnuje się co 5 sekund, po 20-30 minutach czy ile tam ustalone będzie pokaże się topka kto najwięcej razy podniósł pickup (czyli tym samym najdłużej był przy nim, był na ów "zamku", ile mniej więcej czasu utrzymał się łącznie jako "Król". Ewentualnie tu z podziałem na jakieś drużyny i liczą się punkty łącznie zdobyte przez członków drużyny (walczycie jak chcecie, sami, grupowo, tak czy siak zdobywacie pickup indywidualnie, ale nabija on punkty swojej drużynie), no do ogarnięcia.
Ot, taka propozycja.
Edytowane przez Genesis dnia 04-11-2015 19:39 |
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
~rwwpl Użytkownik
|
Dodane dnia 04-11-2015 23:46 |
|
|
http://www.vgang.y0.pl/szvcmp2/5.jpg
Można zagrać na taką punktacje ;p Kto ma więcej = wygrywa. Wcześniej tylko podzielić teamy. Do tego dodać jakieś pojazdy, i inne urozmaicenia, a nawet coś w stylu serwera "Sharks vs Marios" czy jakoś tak.
Trzeba tylko wybrać odpowiednie miejsce na taką grę.
Edytowane przez rwwpl dnia 04-11-2015 23:49 |
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
*eXe^ Super Administrator
|
Dodane dnia 05-11-2015 09:18 |
|
|
Teraz mam chwilkę no to się wypowiem.
Już sobie zaplanowałem jak ta Misja będzie wyglądać. Bez większego pierdolenia będzie to praktycnie klasyczne TDM, ale składające się z 2 etapów.
Pierwszy etap to będzie klasyczne A/D (CTB?). Jeden team atakuje w danej baze drugi team, który musi się bronić. Tutaj także dostosuje się spawny odpowiedno by grać ciągle bez niepotrzebnego czekania na jakieś rundy, po prostu od startu do stopy napierdalanka. Jednak w porównaniu do propozycji Piterusa tutaja różnica jest taka, że team który atakuje robi to z użyciem pojazdów. Bazy oczywiście nie są od siebie zbytnio oddalone.
Ten etap trwałby 40 minut (20 minut jeden team broni/drugi atakauje a potem następuje zmiana i kolejne 20 minut to samo na rewersie).
Drugi etap to co Pit opisał. Będzie on miał miejsce po I Etapie i będzie on trwał 20 minut. Tutaja będzie więcej napierdalania jak taktyki.
Co jakiś czas respiłby się cp z granatami.
Tego nie jestem w stanie wykonać skryptowo + kolejny skrypt = większa szansa, że będzie crashować.
Stąd ponieważ będzie to trwać 20 minut co 5 minut admin rozda każdemu jednorazowo kolejno np: granaty, snajperka, m16, rocket (każda broń co 5 minut).
Jeśli Rww jest w stanie wykonać licznik taki jaki chociażby na 0.3 w VC-MP to będzie to spore ułatwienie. Licznik byłby cały czas on i by naliczał pkt w obu etapach i tak przez godzinę samej gry (40 min I Etap, 20 min II Etap).
O ile taki licznik w LU nie bugowałby liczenia dla danego 'teamu' i nie wyłowywałby crashy lub innych dziwnych błędów.
Co do Twojej propozycji Gen, jest ona wg mnie przekobinowana. Dodatkowo mało tutaj gry zespołowej, a co najważniejsze dodatkowy skrypt = kolejna większa szansa na crashowanie.
Więcej informacji wkrótce na ten temat. Teraz to okazja by każdy kto chce brać udział w misji wyraził chęć i już na starcie zanim założę temat z wszystkimi informacjami będzie wiadomo kto jest uczestnikiem.
Teamy zostaną wybrane przez liderów jak w przypadku MK#3 kilka dni przed Misją.
|
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
~rwwpl Użytkownik
|
Dodane dnia 05-11-2015 09:52 |
|
|
Tego nie jestem w stanie wykonać skryptowo + kolejny skrypt = większa szansa, że będzie crashować.
Ograniczaj pojazdy do min. a nie będzie
Ogólnie podsumowanie eXe^ mi pasuje.
|
|
Autor |
RE: LU: MK#4 [propozycje] |
*eXe^ Super Administrator
|
Dodane dnia 05-11-2015 13:31 |
|
|
Pojazdów mimo wszystko trochę musi być. Chyba, że będę w stanie zaopatrzęć się w respawnveh, które będzie można wykonać podczas zmiany w I Etapie.
Poza tym nie wiem skąd diagonza, że to pojazdy powodują crashe. Niejeden serwer ma ich setki i jakoś funkcjonuje. Jednak tutaj będzie ich sporo mniej i jak będzie 20-30 na całą mapę to dość.
Ale chyba nie ma sensu się nad tym rozwodzić. Niedługo pokminię z odpowiednimi miejscami i podam ostatecznie informacje na temat Misji.
Dziękuję wszystkim za propozycje i udzielenie się tutaj.
|
|