Imię: Michał
Nick: Waluta
Dywizja do której chcesz dołączyć (VCMP/LU): VCMP
Ile grasz w VC-MP/LU wraz z przerwami: Bez przerwy gram od roku na Polskiej Scenie.
Ile spędzasz czasu na grze obecnie: 2 max 3 godziny.
Jakie techniki umiesz (VCMP): Glitcha
Poprzednie klany: UC, NK, PS i MC.
Poprzednie nicki: Waluta i Mich@lol.pl ten nick Mich@lol.pl miałem krutko i szybko wruciłem na Walute
Kontakt GG: 52247821
Dlaczego Klan =DS= wybrałeś/aś: Słyszałem o tym klanie dużo ciągle coś się tutaj dzieje i tak naprawdę klan jest bardzo dobry.
P.S jeżeli wykryjecie jakiś błąd ortograficzny to przepraszam ciężko się na telefonie piszę. xd
Byłeś już w paru klanach, więc boję się trochę że twój pobyt w DS może być troszkę krótki, gdyż zwykle gracze będący wcześniej w dużo innych grupach lubią zmieniać otoczenie. Ależ oczywiście liczę, że tak nie będzie i zostaniesz z nami parę miesięcy albo dłużej. Do twojego zachowania większych zastrzeżeń mieć nie mogę, widać że z czasem potrafisz zmienić się na lepsze i aktualnie jesteś już młodym weteranem VCMP. Na razie jestem w stanie dać Ci szansę i otwieram ci furtkę do klanu.
Kiedyś widziałem Cię chyba na LU, czy nie? Jeśli to ten Waluta, to wolę odstąpić od głosu, w skrócie, jestem neutralnie nastawiony, ponadto takie nijakie to podanie, może pograj więcej z nami to może coś coś
jeżeli wykryjecie jakiś błąd ortograficzny to przepraszam ciężko się na telefonie piszę. xd
Parafrazując Gonciarza, czy Twój telefon, do cholery, zmienia Ci "ó" na "u" w wyrazie krótko? Daaamn.
1. Masz na imię Michał.
2. Jesteś podejrzany.
3. Jesteś rocznik 2000 a to źle wróży.
4. Zwalasz na smartfona Twoje błędy ortograficzne, które sam by poprawił gdybyś dał zamiast "wruciłem" na wrocilem" to nawet by Ci polskie znaki sam dał.
5. Spytaj mamy czy możesz grać w gry dozwolone od 18 roku życia.
6. Czy jesteś w stanie mi kupować karte z playa co miesiąc za 10 złoty.
Czekam na opinię kolejnych osób i wtedy padnie decyzja, co do przyjęcia.