Siemano. Ostatni, piątkowy w tym miesiącu deszczowy wieczór, przynajmniej u mnie, podczas którego trzeba podsumować Spotkanie Klanowe #6 w LU, na którym zjawili się: Larry, eXe^, Piterus, RwwpL, TheMaychalPl, Fox., Adixxon, HARDKOR, Szachu, JarzabPL, Vandi, Genesis, Cement.
Na początku Spotkania zrobiliśmy fotę w Love Media i przenieśliśmy się na arenę /colt, na której pograliśmy chwilkę i po tym postanowiłem zorganizować wyścig z pod kryjówki w Portland do Stadionu w Stauton, lecz do mety tylko dojechali: 1. Cement, 2. eXe^, 3. Szachu, reszta Panów nie dojechała, ponieważ dosięgła ich rzecz niespodziewana, czyt. Crash. Po dość nieudanym wyścigu postanowiłem żeby pograć na arenie /shot, żeby każdy odreagował ten nieudany wyścig i się wyżył jeden na drugim. Po tej rozgrywce chciałem sprawdzić celność niektórych Panów i przenieśliśmy się na arenę /sniper. Następnie zorganizowałem pieszy Mini Maratonik z pod Willi Salvatore do Trans w Dokach, a najlepsi w biegu to: 1. Genesis, 2. Cement, 3. Piterus. Zaś następnym, ciekawym trybem był LMS, na którym najlepszym okazał się eXe^. Na sam koniec rozegraliśmy Derby lub można to też nazwać SUMO, to już jak komu pasuje, tutaj akurat nie wyłoniliśmy zwycięzcy, ponieważ już pod koniec Spotkania zaczął się robić chaos i niektórym głupota przychodziła do głowy. Po wykonaniu tej rozgrywki była fota pod Stadionem w Stauton i zakończyłem spotkanie.
Co do zachowania niektórych osób, to mam zastrzeżenia, ale na razie tylko wspomnę o tym, bo kto był na Spotkaniu, to wie o kogo chodzi. Frekwencja i tym razem dopisała, myślę że źle nie było pod moim przewodnictwem. Na sam koniec chciałbym wszystkim podziękować za przybycie i stoczoną grę. Przy okazji pragnę przypomnieć, że zwołuje zebranie zarządu na 28 września w godzinach wieczornych w celu omówienia spraw klanowych, bo się ich trochę uzbierało. Tymczasem zapraszam do oglądania fotek ze Spotkania Klanowego #6 w LU!
Życzę wszystkim miłego, spokojnego wieczoru i weekendu.
Pozdrawiam!
Komentarze
rwwpldnia September 25 2015 23:15:27
Nie było planu prowadzenia = nudno. Nie ma w ogóle porównania z tym, co było na 0.3. Po części to też wina crashy.
Genesisdnia September 25 2015 23:31:53
Moim zdaniem frekwencja była wyśmienita, spodziewałem się do 8 osób, tymczasem było nas 13, za to należą się spore podziękowania, za poświęcony czas. Co do samego spotkania, było ono typowe, nie wyróżniało się niczym szczególnym, każdy bawił się jak zwykle dobrze, nie mogę się doczekać ramówki październikowej
Nie było planu prowadzenia = nudno. Nie ma w ogóle porównania z tym, co było na 0.3. Po części to też wina crashy.
To, że było nudno jest winą samego serwera - nie nadającego się na dłuższą metę do Spotkań Klanowych. Bo nie da się niczego wymyślić (a przede wszystkim zorganizować) tam by można było napisać, że zagraliśmy na LUDM w końcu coś nowego, nie da się... LUDM to typowy DM i któreś z rzędu SK to się już nudzi. Odwiedzanie ciągle tych samych aren, wyścigi z synchro którego nie ma, czy crashe które uniemożliwiają każdą próbę zorganizowania czegoś bez skryptów (a czasem same skrypty crashują).
Powiedzmy sobie szczerze brakuje tutaj tego co daje największej (dla mnie) frajdy w grach Multi, czyli gra drużynowa.
Piszesz, że w VCMP było git i nie ma porównania, a wbij na SK#8 na 0.4 i też stwierdzisz, że jest nudno bo już teraz mogę ci powiedzieć co na nim będzie (dokładnie to samo co 2, 3 miesiące temu - może w innej kolejności). Dokładnie tak samo działa LUDM.
Sądzę, że serwer z 4 skinami (odpowiednio rozstawionymi pod grę TDM) praktycznie bez skryptów sprawiłby więcej frajdy niż gra na LU-DM, gdzie każdy gra przeciwko sobie.
Piterusdnia September 26 2015 12:19:37
Rww wyraził tylko (jako klanowicz) opinię na temat spotkania do czego miał prawo. Zasadniczo, jeśli nie podoba Ci się serwer do spotkań możesz stworzyć własny.
Na 0.4 jest podział na teamy, który tak chwalisz. Mimo to już sugerujesz, że spotkanie będzie nudne, co kontrastując z powyższym nie jest dobrą prognozą.
eXe^dnia September 26 2015 12:24:19
Wyraził zdanie i dobrze, każdy ma do tego prawo. Wcale go z tego powodu nie karcę.
(...) jeśli nie podoba Ci się serwer do spotkań możesz stworzyć własny.
Problem w tym, że to nie jest serwer do spotkań (pod względem wyposażenia do tego typu gry). To typowy DM i zawsze takim serwerem będzie.
Na 0.4 jest podział na teamy, który tak chwalisz. Mimo to już sugerujesz, że spotkanie będzie nudne, co kontrastując z powyższym nie jest dobrą prognozą.
To dobrze, że jest ale w dalszym ciągu np na niektórych arenkach to się nie sprawdzi. Np jak grać na teamy na arenie M4 (przykładowo) skoro każdy z teamu respi się w innym mjs, często zaraz przy rywalu.
Piterusdnia September 26 2015 12:32:27
Kwestia dogadania. Niestety kontakt i współpraca jest utrudniona. Wystarczyłoby napisać do Rww co jest w miarę potrzebne i kiedyś byłoby to dodane. Z resztą by rozegrać TDM wystarczą komendy pokroju /stalyspawn i kilka na all.
Z poziomu admina, z którego zrezygnowaliście, a mieliście go także do prowadzenia spotkań, byłoby znacznie łatwiej, ale to już wasza decyzja.
eXe^dnia September 26 2015 12:40:19
No właśnie ten admin nie wiele pomaga w zorganizowaniu czegoś takiego. Po pierwsze ciągle crashe - crash od nowa ustawiaj i rozdawaj bronie, skina, odnawiaj hp i startuj by robić to samo po każdej rundzie, a chyba prościej by było bez żadnego wkładu adminów w tym wypadku gdzie 1 skin respi się odpowiednio względem 2 mając już wyposażenie w odpowiednie bronie.
Tutaj mogę przypomnieć sytuację z SK#1 w LU gdzie rozegranie 4v4 na stubby do 3pkt trwało z 20 minut przy pomocy chyba 3 adminów.
Chcę tylko i wyłącznie lepiej dla klanowiczy, bo przyjdzie Spotkanie Klanowe #123 w LU i będziemy robić na nim dokładnie to co rok wcześniej, i dokładnie to co przez cały rok bo mimo wielu możliwości serwera, jest on głównie pod DMkę, stąd moje rozmyślanie na ten temat.
Bo gracze grają niektórzy codziennie na LU-DM (pewnie i na VC-DM przyjdzie taki okres) a ten jeden dzień w miesiącu poświęcony na Spotkanie Klanowe chciało by się coś zagrać dla odmiany, a nie to co we wszystkie dni powszednie, tak tutaj gdzie jedyną różnicą jest to, że wszyscy noszą =DS= przed nickiem.
Więc możliwe, że jeśli będę miał na tyle chęci i siły to dla testu sam ogarnę jakąś easy mapkę pod typową grę klanową/treningową jak za starych czasów wszędzie, by chociaż w dzień SK nie robić tego co cały miesiąc i to co na każdym spotkaniu.
Larrydnia September 26 2015 15:26:55
To, że Spotkanie Klanowe było nudne, mogę się w części zgodzić, osobiście się przyznam, że nie byłem przygotowany na prowadzenie, choć wiedziałem, że będę prowadził, ale brakło czasu, robota od poniedziałku do soboty, potem jeszcze w domu się trafia, ale tu nie o tym mowa.
Co do serwera mogę zgodzić się że cudów na nim nie zrobi, ale postaramy się zmienić system Spotkań i będzie lepiej. Co do całości, zgadzam się z eXe. Każdy też ma prawo wypowiadania i wygłoszenia swoich poglądów itd.
Vandidnia September 26 2015 19:45:07
Nawet jeśli ten serwer byłby przystosowany pod SK, to na tym multi ogólnie nic nie zorganizujesz z jednego powodu - crashe.
eXe^dnia September 26 2015 19:50:44
Vandi, częstotliwość crashy w LU, które są zawsze są zależne od skryptu. Jak postawisz pusty serwer z 10 komendami to będziesz miał 1 crasha na godzinę, czasem przez 10 godz nie dostaniesz crasha a czasem 2 w 5 minut. Takie jest LU, jednak im mniej skryptów tym mniej powodów do crashy.
Vandidnia September 27 2015 07:27:33
No tak rozumiem, ale pistawienie serwera pod spotkania też wymaga dużej liczby skyptów do napisania więc te crashe i tak byłyby w miare częste.
eXe^dnia September 27 2015 14:32:51
Vandi, wbrew pozorom taki serwer wcale nie wymagał by dużej liczby skryptów. Pewnie na oko 5% tego co jest na LU-DM, z czego większość to komendy dla admina/prowadzącego i pewnie 3-4 komendy max dla normalnego gracza.
Kiedyś warto nad tym pomyśleć i może sam się do tego zmotywuję, bo była Misja Klanowa w VCMP, był Maraton Klanowy w VCMP, a czemu tego nie było na LU? Poprzez crashe, które jednak występują w dużym stopniu na LUDM, a wcale nie jest powiedziane, że te wydarzenia mają mieć miejsce właśnie tam, pozdro .
Bezixdnia October 05 2015 19:10:10
Ach, szkoda trochę, że zapomniałem o tym spotkaniu bo byłem zajęty. >.>
A ogółem rzecz biorąc, czasami te crashe potrafią denerwować, zwłaszcza gdy aktywujesz jakiś skrypt, chociażby poprzez używanie komend. W sumie w tym wypadku to jeszcze nic, gorzej jak masz wyścig czy coś, a tu nagle ni stąd ni zowąd gra się freezuje.
Da się z tym żyć i nie wygląda na to, że można by było coś zrobić ze względu na to jak LU działa, chyba że twórcy pokusiliby się o aktualizacje.
Ogółem nie jest to jakieś upierdliwe ani utrudniające grę w jakimś większym stopniu, ale zdecydowanie irytujące.
Nieważne ile skryptów, i tak będzie wywalać, póki nie zrobi się coś z samym klientem.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.