1.Zakazane jest używanie:
* SK - Spawn Kill
* FS - Fast Shot
* VK - Vehice Kill
* DB - Drive By
* Cheatów i innych modyfikacji ułatwiających grę.
2. Nie wyzywamy, darzymy się szacunkiem bez względu na rangi.
3. Klanowicz Desert Storm ma obowiązek:
* Nosić przed nickiem tag klanowy =DS=, w przypadku ucznia =DSu=
* Uczestniczyć w comiesięcznych Spotkaniach Klanowych w dywizjach do których należy
* Odwiedzać stronę klanu systematycznie
* Grać w [VC-MP/LU/SA-MP] zgodnie z własnym czasem, ale nie rzadziej niż raz na miesiąc.
Dołączając do klanu =DS= automatycznie akceptujesz regulamin.
Nie zastosowanie się do powyższych punktów grozi upomnieniem, a w najgorszym wypadku wydaleniem z klanu.
* REGULAMIN SPOTKAŃ KLANOWYCH *
Każdy klanowiczy biorący udział w spotkaniu klanowym, bądź treningu jest zobowiązany do zapoznania się, oraz przestrzegania poniższego regulaminu:
1. Na spotkaniu klanowym/treningu, tak samo obowiązuje Regulamin Klanu!
2. Spotkanie odbywa się w danym dniu i godzinie, a jego termin jest wyznaczany w newsie podsumowywującym dany miesiąc.
3. Tego typu wydarzenie prowadzone jest przez CL-a klanu, bądź jednego z VCL-ów.
4. Spotkanie/trening odbywa się na jednym z trzech przeznaczonych do tego serwerów, do których hasło można uzyskać w panelu Nawigacja na Stronie Głównej.
5. W spotkaniu biorą udział wyłącznie klanowicze. W wyjątkowych sytuacjach może być to osoba z poza klanu zaproszona przez klanowiczy/a i zaakceptowana przez resztę uczestników.
6. Każdy uczestnik spotkania zobowiązany jest do wykonywania poleceń prowadzącego, bądź jego pomocnika.
7. Nie zastosowanie się do poleceń prowadzącego może skutkować słownym upomnieniem, a przy następnym przewinieniu wyrzuceniem z serwera, bądź dalej idącymi konsekwencjami.
* REGULAMIN KLANÓWEK *
Każdy klanowicz klanu, który będzie brał udział w CW lub gdyby w przyszłości wypadła taka potrzeba, musi zapoznać się z tym o to regulaminem, a więc:
1. Pojedynek klanowy odbywa się na serwerze jednego z klanów, lub na innym serwerze udostępnionym przez osoby trzecie.
2. Walka polega na zasadzie TDM i odbywa się w miejscu wcześniej ustalonym/zaakceptowanym przez oba klany.
3. Walki rozgrywa się systemem 2vs2, bądź 3vs3.
4. Walki rozgrywa się wcześniej ustalonym stylem.
5. Oba klany wcześniej prezentują swój skład w ustalonym terminie.
6. Każdy klan poza graczami pierwszego składu może wystawić 2, lub 3 rezerwowych w zależności od wcześniejszych ustaleń.
7. Walka toczy się do 5, lub 10 punktów.
8. Klan który organizuje klanówkę udostępnia hasło swoim rywalom na przynajmniej 2-3 godziny przed rozpoczęciem CW.
9. Ewentualny czas rozpoczęcia klanówki może zostać wydłużony o 15 minut względem ówcześnie ustalonej godziny.
10. Gracz który zostanie zabity podczas walki nie respawnuje się, bądź po respawnie teleportuje się w ówcześnie ustalony teleport.
11. Podczas walki możliwe są zmiany, których ilość jest nieograniczona - jednak zawodnik zmieniający grającego musi być wcześniej upoważniony do gry.
12. Osoby, które przyglądają się pojedynkowi mają zakaz podejmowania jakichkolwiek działań, które w jakiś sposób mogą przeszkadzać, bądź utrudniać rozgrywanie pojedynku.
13. Osoby z poza walczących klanów nie mają możliwości uczestniczenia w tym wydarzeniu - wyjątkiem jest sędzia (nieobowiązkowy), który musi zostać zaakceptowany przez obie strony.
14. Oczywiście na CW zabronione są ogólnie zakazane techniki jak FS, czy używanie cheatów, wspomagaczy.
15. W przypadku buga NS rywal jest zobowiązany do poinformowania o tym. W takim przypadku następuje restart rundy.
16. Maksymalny ping gracza uczestniczącego w klanówce nie może przekraczać 100 ms.